poniedziałek, 22 czerwca 2015

powitanie

Witam! Zaczynam z całkiem nowym opowiadaniem autorskim. Myślę, że właśnie tego brakuje mi w całej mojej twórczości - czegoś całkiem swojego, może nie wybitnie kreatywnego i wybitnego, bo tematyka, którą postanowiłam wziąć na siebie wcale nie jest poruszana przeze mnie po raz pierwszy, ale swojego. Kocham pisać fanfiki, kocham pisać i czytać o Hunhanie, ale potrzebuję spróbować w czymś jeszcze, dlatego startuję tu. 
Czego możecie się spodziewać? Na pewno romansu, który weźmie wodzę w całym opowiadaniu, ale zapewniam, że nie będzie cukierkowy i schematyczny, to znaczy, mam taką nadzieję, a czy wyjdzie, okaże się po jakimś czasie. Zresztą sami zobaczycie wkrótce, bo niedługo pojawi się opis opowiadania w zakładce Fabuła, ale już teraz możecie sprawdzić bohaterów.
Do zobaczenia, myślę, że prolog pojawi się w niedługim czasie! 

5 komentarzy:

  1. Czekam na twoje opowiadanie z ogromną niecierpliwością i mam nadzieję, że zdobędziesz sobie wielkie grono czytelników również na tym autorskim polu. Życzę ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać, kiedy ruszysz z tym opowiadaniem i dodasz pierwszą notkę.
    Postać Christophera - boska. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie, gdyby autorka była kimś innym, to bym nie czytała, ale, że to Twoje, Uszati, to chyba się skuszę! ♥ Czekam :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłaś mnie tym!
    Czekam na fabułę i lecę sprawdzać bohaterów! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. o jesu, wybawiasz mnie, ostatnio nie mam siły do fanficków w ogóle X'D jestem tak aty-fanfickowo nastawiona, że nie pamiętam, kiedy coś ostatnio czytałam, zwłaszcza polskiego... ejjj czekam na to opowiadanie tak bardzo, strasznie chcę zobaczyć, jak ci pójdzie z czymś nowym i z własnymi bohaterami, chociaż domyślam się, że genialnie as always~
    plus płaczę do tego aktora/modela (?) z nagłówka, tego, który odgrywa Christophera. nie mam pojęcia kto to, ale jest tak przystojny, że umieram x.x
    weny w każdym razie i czekam : D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy